خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کارون

فرهنگ بسیجی، فرهنگ  ایثار و شهادت است

سرهنگ صخری گفت: فرهنگ بسیجی، فرهنگ  ایثار و شهادت است و استمرار راه دیروز پیشکسوتان، تکلیف امروز جوانان است.
کد خبر: ۹۵۶۴۶۶۶
|
۳۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج کارون،  بعدازظهر امروز، نشست صمیمی و هم اندیشی سرهنگ حمدی صخری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کارون با اعضای یگان شهید سلیمانی و پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت شهرستان کارون در سپاه ناحیه مقاومت بسیج حضرت ابوالفضل(ع) برگزار شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کارون، پیشکسوتان را فارغ التحصیلان دانشگاه عالی دفاع مقدس دانست و با تاکید بر اینکه باید راهی را برویم که پیوند بین آنان و نسل جدید و جوان بسیجی محکم شود، گفت: فرهنگ بسیجی، فرهنگ  ایثار و شهادت است و استمرار راه دیروز شما، تکلیف امروز جوانان است.

وی تصریح کرد: توطئه دشمن تمام نشده است، لذا باید همیشه در صحنه بوده و جوانان در کنار پیشکسوتان و با حفظ شأن و حرمت آنان در راه ولایت و همگام با ولایت گام بردارند.

سرهنگ حمدی صخری با بیان اینکه باید از ظرفیت پیشکسوتان برای امیدآفرینی و افزایش ایمان در جامعه خصوصا برای جوانان باید استفاده کرد گفت: باید از روحیه و ظرفیت پیشکسوتان دفاع مقدس برای حل مشکلات مردم و همچنین دمیدن امید و نشاط در جوانان استفاده کرد

وی ادامه داد: پیوند نسل دیروز و امروز انقلاب و انتقال ارزشهای دوران دفاع مقدس به نسل امروز فقط به دست رزمندگان و یادگاران آن دوران امکانپذیر است پس باید قدر این پیشکسوتان و یادگاران ماندگار را دانست.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار